vrijdag 10 februari 2012

weekendje texel

Lekker een weekendje naar texel, waar  vrijdag een pak sneeuw viel,de vingerhoedjes meegenomen, want daar was een poos niet aan gewerkt.


Ook de "huiswerk "blokken meegenomen , er zijn er 3 helemaal af  en de kijk de vierde ook, zo heb ik a.s.maandag mijn huiswerk af.


   vierde blok
De opdracht was : Kleurendrieklank , drie kleuren liggen op gelijke afstanden van elkaar op de kleurencirkel en applicatie, de applicatie heb ik op de machine gemaakt.

Deze week heb ik elke dag 1 huisje gemaakt, ik wil ze eigenlijk ook al aan elkaar zetten, maar moet nog een kleur voor de biezen kiezen.

1 opmerking:

  1. zozo, jij bent ijverig geweest, ziet er allemaal mooi uit hoor. Vingerhoedjes ga ik ook ooit nog eens aan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen